Monday, June 30, 2014 | By: Luna Biru

Buat kali-3

Saat menatap surat pemberitahuan bahawa aku adalah penerima APC bagi sesi 2013, aku termangu tanpa rasa. Tak ada suprise. Tak ada keterujaan. Malang sungguh PK 1 aku yang begitu antusias memberitahuku perkara ini dengan harapan aku akan melonjak penuh syukur.

Ini adalah surat pemberitahuan buat kali ke-3 yang aku terima. 

Aku ulang. 

Ini adalah surat pemberitahuan buat kali ke-3 yang aku terima. 
Maksudnya, bukan kali-3 aku menerima anugerah ini. Dua sebelumnya aku hanya menerima surat pemberitahuan. GB sekadar memaklumkan dan tidak berniat pula memanjangkannya. Jadi untuk kali ke-3 ini, aku hanya menanti sampai masa itu tiba untuk mempercayainya.

Musykil? 

Tak apalah. Bukan apa-apa. Semua sudah berlalu membawa gemilang dan nilai persahabatan. 

So, 26 Jun 2014, temujanji di Beringis Resort...aku tunggu. 


0 comments:

Post a Comment