Tuesday, May 21, 2013 | By: Luna Biru

12 Mei...Selamat Ulang Tahun, abang!

Aku sudah plan dari semalam untuk cium pipi abang pagi-pagi dan wish dia happy birthday. 

Tapi saat pagi menjelang, aku lupa semua tu bila aku disogokkan kes Arin yang pergi ke Stadium Likas sendiri tanpa pengetahuan aku. 

Err...aku memang pantang kalau mana-mana ahli keluarga yang jalan tanpa excuse. Bagi aku itu perbuatan biadap dan sangat mementingkan diri. 

Mungkin Allah nak uji aku, maka aku pun mulalah hilang kawalan. Nasib baik alarm di handphone berbunyi untuk ingatkan aku. Malangnya, encik handphone terlambat buat reminder sebab aku sudah terlanjur menyembur. Huhu....

Kepada abang, 

Maaf tiada apa-apa untuk tahun ini. Tiada kejutan, tiada ucapan yang manis-manis, tiada kek buatan sendiri, tiada masakan tengahari untuk kita semua berkumpul-kumpul dan makan walaupun cuma telur goreng dan sayur tumis. 

Kami sayang abang....

0 comments:

Post a Comment