Tuesday, October 28, 2014 | By: Luna Biru

Sila - tur - rahim

Lagi-lagi ungkit pasal silaturahim.

...siap kasi poster hadis bagai, kasi nasihat, sindir-sindir sayang (konon)...

semak tau tak?

Ko makanlah itu silaturahim. Kalau ko fikir aku sengaja nak putuskan, memang ko silap besar dalam membuat penilaian. Dan aku dah tak kisah apa benda pun yang kau nak nilai pada aku. Penilaian dan pendapat kau dah tak de makna lagi dalam hidup aku.

Teruskanlah menuduh aku punca gelas keluarga ni retak. Aku tak malas nak bela diri.

...dan kau...tak payahlah nak berlagak polos, macam gadis suci tak berdosa dan macam mangsa aniaya dengan mempost2 hadis. Orang lain ko boleh tipu tapi tak perlulah nak ambil hati Allah dengan berlagak baik. Kita semua adalah pendosa. Dosa kau, dosa aku, semua ada dalam perhitunganNya...


 




0 comments:

Post a Comment