Thursday, October 25, 2012 | By: Luna Biru

Uninvited

Terasa macam diri diperbodohkan. 

Terasa macam aku ni muka tak tahu malu.

Terasa macam aku ni terhegeh-hegeh menumpang bahagia orang.

Terasa sangat macam aku ni sedang menyorong-nyorong muka sebab aku tahu hidung aku ni tak mancung.

Fuh....itulah pengalaman hidup,kan?

Manusia sifatnya sukar ditelah. Hatinya sukar diduga. Kita tak boleh nak expect hati orang mulus macam keinginan kita. Tapi yang menjadi persoalannya sekarang, ini semua bukan idea aku! Aku disuruh dan aku dijemput. Kenapa pada akhirnya aku pula yang dipersalahkan? 

Apapun, aku minta maaf banyak-banyak pada mereka yang merasa bahawa aku sudah melanggar batas. Sungguh, aku tak berniat untuk merampas hak. Aku hanya manusia bodoh yang terlanjur percaya pada sebuah undangan. Hakikatnya, I was UNINVITED!


Oh...malunya!


P/S : The slot is just takes 6 minutes ok......

Wallahuaklam. 

...yang baik itu dariMu...

0 comments:

Post a Comment