Saturday, January 11, 2014 | By: Luna Biru

Aku si Loser III

Sedar tak sedar dah bertahun aku tak jejak kaki di sini. 

Tempat ni simpan paling banyak kenangan. Di sinilah aku kenal cinta dan persahabatan. Aku kenal semua yang baik-baik di sini sambil diiringi lagu 'Pujaan Hati'. Aku rindukan semua tu yang aku tahu takkan berulang lagi sampai bila-bila. 

Sampai sekarang aku tak tahu dengan pasti apa dan siapa sebenarnya yang dah rampas semua tu...paling-paling bodoh pun, aku kena tuduh diri aku sendiri sebagai punca pada semua keretakan itu...


Mulai sekarang aku kena berjejak lagi di sini. 

Melihat semua yang ada di sini hanya menyentap rasa untuk terus menjadi nyeri dan ngilu yang bertalu-talu. Aku perlu hancurkan semuanya untuk musnahkan  nostalgia lama agar aku dapat hidup dalam memori yang baru. 

Oh...fahamkah kamu betapa aku tersiksa dengan kenagan?

0 comments:

Post a Comment