Tuesday, October 15, 2013 | By: Luna Biru

DST : Apa itu merdeka?

"Tak apalah Zue...kalau kau nda menang pun, aku rasa kau layak dapat anugerah khas juri (itupun kalau anugerah tu adalah...haha). Tapi frankly, bagi aku, kau sudah menang sebab kau dapat menyampaikan mesej kau dengan baik sekali. Di sebalik kecacatan teknikal dalam filem ni, kau mampu deliver filem tu ke suatu tahap yang membuatkan orang yang tak tahu langsung makna merdeka pun, akan tahu dan merasa ingin tahu lagi,"

Itu kata-kata dari seorang kawan.

Terus-terang, ia sedikit menghiburkan dan mampu memujuk kegusaranku.

Jadi 25 Oktober ini adalah keputusannya. Aku tahu aku takkan ke mana. Tapi berpegang pada nawaitu asal iaitu ingin berkongsi ilmu, maka aku pasrah pada kekalahan.

Tapi, mana tahu untung sabut timbul? 




0 comments:

Post a Comment