Friday, December 30, 2011 | By: Luna Biru

Trip to Pantai Timur : Pulang ke tidak?

23 Dis 2011 (Jumaat)
Hari ke-9

Hari ni aku sudah bertekad kuat untuk balik saja ke Papar.

Dan upss....tak jadi.

Kita merancang, Allah yang menentukan. Semua pengangkutan awam penuh sebab esok bermula cuti krismas. Aku tak tahu mesti bersyukur atau marah. Apa yang pasti, oleh sebab tak jadi balik, maka esok kami akan meneruskan penjelajahan kami ke Sandakan pula, seperti perancangan asal. Sebenarnya, plan untuk Sandakan seharusnya diletakkan lebih awal namun beberapa hal timbul menyebabkannya diletakkan di tempat terakhir. Syukur jugalah kami tak jadi pulang sebab aku sudah bersumpah pochong dengan Kak Ani di Sandakan untuk melawatnya di situ. Kalau aku tak tunaikan, maka terhitunglah aku dalam golong munafik. Nauuzubillahiminzalik....

0 comments:

Post a Comment