Tuesday, February 11, 2014 | By: Luna Biru

Cutie Ade

 
Ni hobi yang dah jadi bisnes aku sekarang. Sambutan pun baik. Cuma masa saja yang tak berapa nak baik. Semua ni bermula dari ilham si Princess Pink yang kemudiannya dikembangkan dengan lazatnya oleh Anies. Aku nak jayakan bisnes ni dan patternkan dengan penjenamaan sendiri. Tapi seperti biasa kos modal dan masa adalah pembunuh utama. 

Kalau si Melati tanya aku camana nak buat, aku cuma mampu kata bahawa google adalah guru sejatiku. Maka, marilah kita berguru dengan guru yang sama. The rest hanyalah terletak pada kekreatifan dan keinovatifanmu sendiri. 


Nanti aku akan buat blog khas untuk semua produk2 yang telah kami hasilkan. Sekarang ni tengah sibuk siapkan tempahan sampaikan nak fikir nama syarikat pun belum sempat. 

Perhaps, Cutie Ade? 


1 comments:

Atie said...

Aku rasa, "Cutie Ade" is cool...kau ambil aku jadi pekerjamu la Zue.

Post a Comment