Friday, June 5, 2015 | By: Luna Biru

KSP@LD Siri V

Let's go home, Luna!


Tengahari kami bertolak dari LD. Kami lalui lagi highway2 dan banjaran yang sama kami lalui dua hari lepas. Sempat juga kami singgah rumah Ayah di Sapagaya. Thanks Kem sebab layan juga request aku. 

Tak banyak aku yang aku boleh ceritakan sepanjang perjalanan pulang ni. Paling2 singgah makan, pastu tidur, pastu bangun balik. Bila celik mata, tak sampai lagi, then tidur balik. Jarak 8 jam bukanlah dekat dan sekejap. 

After all, kami singgah makan di tempat fav aku iaitu Nabalu Lodge. Lama benar tak ke sini. Makanannya pun makin sedap, bervariasi dan of cos makin mahal. 


Chocolate drink si Kem. Sudunya diperbuat daripada chocolate compound. Bila direndam, terus cair. Aku nak minta sket, tapi segan. Huhu...
Then, setelah gendang gendut tali kecapi, kenyang perut senang hati, kami pun meneruskan perjalanan balik....

Eh...singgah lagi makan rupanya di Kedai Bad!

Jam 9.30 akhirnya kami pun sampai di rumah...Alhamdulillah...







0 comments:

Post a Comment