Monday, March 2, 2015 | By: Luna Biru

Hidup baru

5 Jan 2015.

Aku terima panggilan dari PPD memberitahu pasal Reshuffling Guru2 BI. Bermula daripada itu, goodbye Surati, dan welcome-lah myself ke Sk. Beringis.

Honest,

Aku tak tahu aku sedih ke tak, marah ke bersyukur. Aku memang bercadang nak tinggalkan Surati, tapi cadangnya habiskan dulu Acik UPSR. Tapi, Allah lebih mengetahui. Dan oleh kerana kuasa mandatori dan penentu jauh dekat kita ialah PPD, maka...here I am....

Deep in my heart, aku tahu ini lebih kepada personal attack. Reshuffling? Whateverlah you....

Dan sekarang, 3 March, 2015...

Selepas lebih dua bulan di sekolah baru, aku dah cuba sesuaikan diri. Marilah bermuhasabah dan perbetulkan segala kelemahan diri. Aku sedar kesilapan aku. Dan akibat kesilapan2 itu, aku tercampak jauh ke sini. Sekalung terima kasih berbau sarkastisme aku beri pada mereka yang terlibat dalam semua ni. Betul, aku tak marah. Aku cuma kesal, kamu tak bisa menunggu setahun...


0 comments:

Post a Comment