Monday, March 30, 2015 | By: Luna Biru

Bengang

Sebenarnya....

Bukan aku tak nak belajar.  Memang aku bengang dengan button2 dan ikon. Tapi aku dah bersedia nak explore dunia baru. Dan aku juga sudah terangkan niat aku.

Silapnya lelaki ialah, mereka terlalu yakin dengan apa yang mereka mahir hingga menolak apa-apa saja yang lain dari yang mereka mahir itu, kecuali dari manusia-manusia yang mereka iktirafkan.

Semua pun sama. Tanya dan pergilah ke mana-mana lelaki. Aku tak fikir itu ego. Aku cuma rasa itu satu kebodohan mutlak. Tak mencerminkan watak pemimpin yang murah hati dan telinga. Perasan bagus. Memilih-milih nasihat. Suka menunjuk pandai.

Bosan aku.

Aku give up.

Kalau hebat sangat, kenapa ambil masa yang lama untuk setelkan satu perkara?

Bosan aku.

Betul2 bosan.

Kau buatlah sorang-sorang.

Hujung tahun ni siap kerja kau pun tak apalah.


#ada icon orang muntah hijau , nda?


0 comments:

Post a Comment