Saturday, September 5, 2015 | By: Luna Biru

New project

Jam 2.11 pagi.

Aku nak kembangkan studio 78 ni dengan menambah servis sewa props. Sebagai permulaan, aku cuma buat sewa props itu sendiri secara set dengan harga maybe arounf RM30 untuk 1 set. 1 set consists 10 props mix words and shapes.

Dalam tempoh 3 bulan dari sekarang, aku akan kembangkannya ke sewaan photo booth pula. So bila bercakap pasal photobooth, itu bermakna aku kena melabur lebih untuk kos photo booth itu sendiri, kamera polaroid dan apa2 stuff yang dirasakan perlu.

Tapi itu nanti bila duit dah cukup. Sekarang ni, hutang pun tak setel lagi.

Bila dah lengkap semuanya, barulah aku dapat train budak2 ni untuk terlibat secara langsung dalam bisnes ni. Rasanya dah complete; Arin bagus dalam negotiation, Anis jadi photographer, Abe jadi toolsman sementara Acik pula minat sangat kerja print-memprint.

Ok lah tu wawasan aku setakat ini. Simpan untuk 2016. Insya Allah....

0 comments:

Post a Comment