Wednesday, September 24, 2014 | By: Luna Biru

Feel Vogue Foundation vs Permata Collection

Aku bukan pernah jadi model. Tak pernah suka pun. Kalau aku memang teringin sangat, sejak dari dulu kot aku dah pilih bidang ni. Nak selfie dan publish di wall fb pun aku pikir berkali-kali. Malu! Bukan lawa manapun. Dahlah umur nak cecah 40. Aiseh....

Tapi apa yang aku buat ni semata-mata nak bagi support pada bisnes Along saja. Dia dah banyak tolong aku waktu aku susah. Dan aku tiada apa nak offer kecuali service aku yang tak seberapa ni. 

Apapun, thanks untuk Super Foundation Feel Vogue yang telah melawakan kulit muka aku yang kusam hingga nampak berseri-seri. Memang bagus foundation ni. Kalau berminat, boleh contact aku. Harga RM75. Sangat jimat pakai foundation ni sebab kita cuma perlu pakai sikit saja. So kalau beli satu boleh tahan sampai 3 bulan. 






Ok  So, shawl2 di bawah adalah sebahagian daripada publisiti untuk butik baru Along. Permata Collection. Shawl dibuat dari kain crepe sutera dan manik gred A digunakan untuk shawl ni. Shawl agak tipis so kena pakai inner panjang dari dalam. Harga RM75. Ada 12 warna disediakan tapi aku dah tak larat nak buat semua. Penat rupanya jadi model ni kan...




p/s : model tua beraksi. Harap laku...haha.


1 comments:

FikrahUmmah said...

Asslmkm..nak oder sabun super F tu dan shawl.. mcmana prosesnya? Sabun tu rm75 x 1 ka...or set? Shawl tu nak 3 warna (green..yellow..orange)..emailkan acct no.maybank ke fikrahummah@gmail.com atau 0168976380.. alamat penghantaran: Smk Nambayan..p.o.box 72..89657 Tanbunan..tk..

Post a Comment