Thursday, September 25, 2014 | By: Luna Biru

Cik Pink Marbless

Aku dah jadi peminat cik Guli Merah Jambu

Aku kagum dengan keyakinannya, bakatnya dan semangatnya. Aku nampak impian aku dalam dirinya. Bezanya dia berani, aku penakut. Aku cuma ada impian dan angan-angan; juga draft2 list dan video2 vlog yang mentah2. Tak pernah ada waktu nak lestarikan apa2. Baru buat satu filem, dah surrender. Gajet beribu2 behabuk dalam almari. 

Si Cik Guli dah membuktikan kalau budak TESL bukan cuma sekadar tau berbangga2 dengan bahasa english. Aku yang dah berlangau jadi mak TESL ni pun jadi bangga dengan pencapaian dia. 

Ok. 

Sekian catatan untuk malam ni. Dos ubat yang aku telan sudah menjelmakan reaksinya. Aku perlu tidur. Dah dua hari aku bolos kerja. 

Selamat malam dunia-dunia. 







0 comments:

Post a Comment